X-IT

Co chtěl básník říci níže uvedeným, nestandardním textem, je, zvládnout vztah mezi existencí a neexistencí, realitou a virtualitou, skutečností a snem, a projevit to inteligentně ve hmotě, neboť potenciál vztahu mezi tím a oním, jedním a druhým (druhem – druhou), jednotlivostí a mnohostí, jednotou a dualitou, je nekonečný a možné je skutečně vše, jen vědět jak

 

Univerzální

Zdroj(SOU-) v interakci s holografickými obrazy – fraktály, -ČÁSTmi sebe sama (…individualizované tvořivé inteligence v interakci s primární zdrojovou matricí/polem „prvotního všeho“) – toto vše či jedno dal-dalo vzniknout SEDMi-šesti-oktávě simultánně běžících vývojových cyklů (opticky to připomíná paprskovitě divergující-konvergující, pulzující, fraktální-holografickou hvězdu či hvězdici s řadou do-sebe-vnořených „vejčitých“-krystalických a spirálovitých procesů).

 

 

Modrá

(…) Každý „následující“ za(před)-minulý/před(za)-budoucí cyklus stvoření (nebo dá se říct herní okruh) – zčásti na vědomé, zčásti na podvědomé úrovni – klade si za cíl vytvořit nějakou „vyšší“ nebo výrazně odlišnou (zábavnější, živější…) verzi sebe sama. Cílem toho aktuálně probíhajícího (v-sobě-cyklu) je zbořit zeď mezi světem fikce a světem skutečnosti a vytvořit novou jednotkovou super-matrici s integrovanou zdrojovou dualitou.

 

Oranžová

Faktor „kvantity v pohybu“ – vibrační efekt množiny prvků (souboru částí, kolektivu jednotlivců…) se ve vztahu k individuálnímu vědomí projevuje jako kvalita, čili jakost (viz dále např. esence, energetický souhrn) dané množiny.

Nebylo by emocí bez myšlenek, nebylo by „já“ bez „my“…

Slovo „jakost“ navíc ukazuje na okolnost fenoménu hry či snovosti („dřímajícího charakteru“) – JAKO, přičemž parametry vztahu jedné reality ke druhé, v nejednom případě, překračují rámec virtuality (novosti v systému je možné docílit pouze díky přítomnosti relativně ne-dokonalých bytostí a jejich subjektivních prožitků, kdoví ale, zda to dokonce není víc než dokonalost…).

 

 

Spektrální

Já-kost… hod-nota… hod kostkou… (nahodit – náhodný – nahá – ho-dno-ta; pro individuální vědomí DOBRODRUŽNÁ POETICKÁ NÁHODA vždy existuje, neexistuje pouze pro systém – zdrojovou inteligenci, jejíž algoritmy operují s astronomickými jednotkami zcela mimo dosah mentální kapacity stvoření – systém ale také nic neprožívá, pouze zpracovává a reguluje podněty)

Jsme metamorfující se vědomí – „milující přízraky smrti“ – a to, oč tu jde, je skutečně HRA T-EM-NOT, hra-na-ne-„já“…

ZVUK-hudba-neviditelné živoucí světlo…

Univerzální MEM-brána…

Poznámka: „T“ = symbol transpozice zdrojových matric, EM = elektromagnetické pole.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.